سامانه هوشمند مدیریت برند

شرکت پیشگامان دنیای کوارتز – گلدن کو موفق به تحلیل، طراحی و تولید سامانه هوشمند مدیریت برند که در حوزه مدیریت شرکتهای زنجیره ای توزیع فرآورده های نفتی سطح کشور است، گردید.

سامانه مدیریت برند

توضیحی در خصوص طرح برند سازی جایگاه های سوخت

هدف و چشم انداز اصلی طرح برند سازی جایگاه های سوخت ارتقای رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با مدیریت موثر بخش خصوصی در فرآیند خرید ، دریافت ، حمل ، توزیع و نظارت بر عرضه سوخت و کاهش نقش دولت در تصدیگری توزیع فرآورده های نفتی به منظور ارائه خدمات برتر به مشتریان است.

شناسایی خدمات مورد نیاز مشتریان و ارائه راه حلی عملی برای پاسخگویی به این نیازها، یکی از مهمترین عواملی است که تحقق اهداف ذکر شده در طرح برندسازی را ممکن می نماید.

تعریف شرکتهای زنجیره ای توزیع فرآورده های نفتی :

شرکت برند شرکتی است که با تحت پوشش قرار دادن و یا احداث مجموعه ایی از جایگاه های عرضه سوخت نسبت به خرید و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت ملی پخش و توزیع به موقع آن به جایگاه های تحت پوشش اقدام نموده و مسئولیت کمیت و کفیت فرآورده های نفتی عرضه شده در جایگاه های تحت پوشش خود را به عهده دارد.

ماموریت شرکت های برند عرضه پایدار و پیوسته بنزین با کیفیت بالا و قیمت منطقی برای مصرف کنندگان نهایی، ارائه خدمات مورد نیاز وسائط نقلیه و ایجاد محیط کاری حرفه ای و امن برای کارکنان سازمان خود و جایگاه های تحت پوشش است.

عضویت در پارک نفت

شروع و استارت این پروژه با پذیرش این شرکت به عنوان یکی از 100 شرکت برتر دانش بنیان حوزه نفت در پارک نفت اتفاق افتاد.

در بهمن ماه سال 1398 و پس از شرکت در نمایشگاهی به منظور نمایش توانمندی های شرکت های حوزه نفت در پژوهشگاه نفت تهران و انجام چند مرحله کارشناسی طرح های وارد شده به این نمایشگاه، شرکت گلدن کو موفق به پذیرش در پارک نفت گردید.

پس از ورود به پارک نفت و عضویت در وندور لیست شرکت نفت و تحقیقات بازار، سامانه هوشمند مدیریت برند مطرح و طراحی گردید.

سامانه هوشمند مدیریت برند

پس از بررسی شرکت های برند، نیاز این شرکت ها به سامانه ای جامع جهت انجام اموری مانند مدیریت خرید و فروش سوخت، موازنه، گزارشات ماهیانه، گزارشات صورت وضعیت، سرک و کسری و … احصا گردید.

در یک پروسه 2 ماهه، تحلیل دقیق این فرآیند با کارشناسان خبره این حوزه صورت پذیرفت و سپس در یک بازه زمانی کوتاه، سامانه هوشمند مدیریت برند طراحی و پیاده سازی گردید .

این سامانه در حال حاضر در برند محترم و حرفه ای پترو پارت مشهد به عنوان اولین مشتری در حال استفاده می باشد و اثرات مثبتی برای مدیریت برند حاصل نموده است

چرا سامانه بخریم

چرا سامانه هوشمند مدیریت برند ؟

در این بخش به معرفی ارزش های سامانه می پردازیم :

  • مکانیزه کردن فرآیند : در این سامانه جایگاه دار، درخواست سوخت خود را ثبت کرده و برند میتواند در گام های مختلفی درخواست را مشاهده و نسبت به سفارش آن اقدام نماید و یا درخواست را برگشت بدهد. بخش های دیگر سامانه مانند موازنه، کارت های مفقودی و … نیز در این سامانه بصورت مکانیزه تعبیه شده است.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه: انجام تمامی فعالیت های برند در حال حاضر بصورت حضوری بوده و به عنوان مثال برای دریافت گزارش موازنه ها و یا دریافت گزارش صورت وضعیت می بایست در محل جایگاه حضور داشته و گزارشات را بصورت فیزیکی دریافت نمایند. این امر مستلزم صرف وقت و هزینه نیروی انسانی می شود. در سامانه هوشمند مدیریت برند تمامی این گزارشات بر اساس اطلاعات ثبت شده جایگاه داران بصورت سیستمی و تنها در عرض چند ثانیه تولید می شود.
  • جلوگیری از اشتباه انسانی: کنترل لحظه ای پارامترها، اسناد مالی ، فرم های موازنه ، گزارشات ماهانه و … بشدت متاثر از دقت کاربر می باشد. چنانچه به هر دلیلی کاربر دچار اشتباه گردد، هیچ ابزاری برای کنترل مجدد وجود ندارد. این سامانه علاوه بر کنترل مکانیزه و هوشمند گزارشات بر اساس اطلاعات ثبت شده قبلی و نیز دستورالعمل ها، امکان اشتباه انسانی را به حداقل رسانده و از آن جلوگیری می نماید.
  • قابلیت رصد و کنترل: کنترل و رصد عملکرد پرسنل، جایگاه داران و فعالیت های فی ما بین برند و جایگاه، توسط مدیریت برند یکی از مهمترین فعالیت ها و شرح وظایف مدیران برند می باشد. در این سامانه با استفاده از ابزارهای طراحی شده، این قابلیت بصورت دقیق و کارا در سامانه هوشمند مدیریت برند طراحی گردیده است.
  • افزایش بهره وری: بهره وری شاه کلید موفقیت هر شرکت است. مدیران تمام تلاش خود را می نمایند تا بتوانند بهره وری مجموعه خود را افزایش دهند. در این راستا یکی از ابزارهایی که به مدیران در این امر کمک شایانی می کند، سامانه های نرم افزاری است. این سامانه ها به دلیل هوشمند بودن، قابل رصد بودن و مشخص نمودن اشکالات سازمان به مدیران در افزایش بهره وری سازمان نقش بسیار جدی و با اهمیتی را ایفا می نماید. در این سامانه، با وجود داشبورد های حرفه ای، مدیر برند میتواند در لحظه مواردی مانند سوددهی جایگاه ها، میزان بدهی هر جایگاه در لحظه و … را مشاهده و نسبت به آن تصمیم گیری نماید.
  • گزارشات دقیق و لحظه ای: گزارشات هر سامانه، حاصل محتوای تولید شده در سامانه بوده و می تواند در تک تک موارد فوق به برند کمک کرده تا در بهبود شاخص های برند تاثیر گذار باشد. این گزارشات در بخش های مختلف سامانه هوشمند مدیریت برند وجود داشته و قابلیت استفاده را دارد.

مدیریت برند

امکانات :

این سامانه شامل امکانات زیر می باشد:

  • ماژول خرید و فروش سوخت
  • ماژول ثبت موازنه
  • گزارشات سرک و کسری
  • گزارش صورت وضعیت
  • ثبت کارت های سوخت و کارت های مفقودی
  • ثبت درخواست پرمیت
  • یادآوری ها
  • اتوماسیون اداری
  • داشبورد حرفه ای

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت سفارش لطفا فرم زیر را تکمیل بفرمایید.